Både trappa, ramp och stenläggning framför entrén är klar!
Nu har vi även fått det fint framför entrén mot puttinggreen med ny stenläggning.
Mot dörrarna har vi markerat med sten i annan färg och se gärna till att inte parkera din utrustning just där.
Sedan tidigare har vi byggt trappa plus ramp som nu även har ett stabilt räcke. Ta det försiktigt när ni använder rampen eftersom den har lite brant lutning mitt på.
Mvh/Ågesta GK






