Kommande evenemang på klubben!

Hej medlemmar,

Ta chansen att vara med på kommande mycket trevliga evenemang:

Var med på Veteranernas tisdagstävlingar!
Varje tisdag spelar Veteranerna +60 år trivsam tävling med det sociala i fokus. (Några veckor har vi sommaruppehåll)

Anmälan sker genom Min Golf och tävlingsavgift är 40 kr. Behöver man golfbil så bokas den genom receptionen.

Några tisdagar under säsongen har vi kanonstart och gemensam lunch med prisutdelning.

Varmt välkomna att vara med och lära känna fler veteraner i klubben.
Mvh/Veterankommittén

Damernas AW-Golf på torsdagar!
På torsdagar (sen eftermiddag/tidig kväll) träffas vi för att spela golf, lära känna & peppa varandra och hitta nya spelkompisar. Alla tjejer/damer/flickor/kvinnor är välkomna, ålder och hcp spelar ingen roll.
Anmälan via MinGolf, sök på tävling så kommer “Damernas AW golf” upp.
Välkomna!
Mvh/Damkommittén

Puttävling onsdag 14 augusti
Mat ingår i tävlingsavgiften 140 kr. Vi kör kval på puttinggreen från 17:00-18:30 och sedan Final 18:30.
Njut av puttning, mat och dryck i trevligt sällskap!
Anmäl dig via MinGolf eller direkt på plats när du kommer dit.
Mvh/Klubbkommittén

Grillkväll Fredag 16 juni
Var med och trivs på klubbens Fredagsmys med grillkväll eller kom direkt till grillandet!

Vi spelar en avslappnad tävling med första start kl 12. när vi kommer in tänds grillarna och förhoppningsvis kan vi inviga vår nya altan. Avgiften (295 SEK) inkluderar spel och buffé.

Om man enbart vill komma och vara med på grillkvällen finns det en egen aktivitet i golf.se som heter "grillkväll utan spel". Man hittar den under "tävlingar".

Efter tävlingen lämnas scorekortet in i receptionen för inmatning av resultat. Om en spelare vunnit ett pris, men inte närvarar på prisutdelningen kommer priset att lottas ut.

Anmälan sker i MinGolf.
Vill man åka golfbil så bokas den i receptionen. Tävlingsgreenfee tillkommer.

Varmt välkomna!
Mvh/Klubbkommittén

Ågesta GK Klubbmästerskap 24-25 augusti 2024
Slagtävling över 54 hål där 36 hål spelas på lördag 24/8 och 18 hål på söndag 25/8.

Tävlingen spelas scratch (utan hcp) med cut efter lördagens spel. 24 spelare samt lika score går vidare till spel på söndag i både dam och herrklass.

Anmälan via MinGolf. Vid överanmälan gäller handicapmetoden. Ingen tävlingsavgift eller tävlingsgreenfee.

Varmt Välkomna!
Mvh/Tävlingskommittén.